Cobrastyle!

Jag tycker att Corbrastyle med Robyn är mycket passande för tillfället då jag kör Cobrastyle!

Var nere på stan en sväng för att köpa en hålslagare, hittade en i blå för överkomligt pris. Allt är bättre än 329 spänn! Det är till och med EU-standard på den :) Jag är mycket nöjd, tänkte prova den snart. Hoppas den håller det den lovar, att den kan ta 20 papper åt gången. Kan ju ta ett tag om den bara kan ta ett åt gången då jag har ca 1500 papper som ska in i pärmar, hoppsan! Vad gör man inte för att spara pengar, hahahaha!!!
Shoppade även ett par tröjor, dock inte långärmade utan tishor och linnen som jag har ton med. Fast jag måste ju ha någonting till kjolen jag köpte igår.

Nu ska ja chilla.


Fred ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0