Dagnys.

Jag kan inte sova och jag måste bara berätta en underlig sak innan jag lägger mig.
Idag pluggade jag och E på orkanen. Klockan blev 12, alltså dags för lunch! Det som vi alltid ser fram emot lika mycket :) Vi vandrade till Dagnys, en restaurang där alla affärsmän och kvinnor lunchar och jag och E så klart. Vi sätter oss och båda tar dagens. Vi äter, pratar och chillar och chillar lite till. Vi går till servitrisen och ber om notan. Då säger hon "det är en herre som betalat för er". Vi blev förvirrade och trodde att hon hade förväxlat oss med några andra "damer" som mannen hade sagt. Servitrisen blev också förvirrad. Hon berättade för oss att det var en herre som kommit fram till henne innan och sagt att han ville betala notan för de två damerna som satt längst bort i hörnet. Alltså för mig och E. Servitrisen frågar oss om vi vet vem den där herren är. Vi tittar på varandra och båda säger nej. Vi är fortfarande förvirrade, tackar och går. När vi kommer utanför dörren så skrattar vi högt och funderar på vem den där hemlighetsfulla herren är. Vi vet fortfarande inte vem herren är.
Om du är en affärsman som lunchade på Dagnys idag vid 12-13 tiden och betalade notan för de två "damerna" i hörnet längst in så vill jag tacka så hemskt mycket för lunchen! Den var god, men vi ångrar lite att vi inte smällde till med affärslunchen på 3 rätter nu när vi slapp betala ;)

 

logo_small4.jpg
www.dagnys.nu

 

 

titta5.jpg

 

 

titta3.jpg

 


www.dagnys.nu

Jag kan verkligen rekommendera Dagnys, underbar matupplevelse! 

Nu ska jag sova på riktigt. Börjar gäspa, stava som en kratta (värre än vanligt), och skriva konstiga meningar.

Godnatt.



Fred!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0