Fri som en fågel!

Idag rök gipset!
Det var inte en dag försent enligt min mening.
Men först när jag kom in till handkirurgen så var det inte solklart att jag skulle bli av med gipset idag. Men som tur var så blev jag det, hade inte stått ut en dag till!
Läkaren var inte överens med den förra läkaren på akuten. Denna läkaren idag sa att jag inte hade brutit handen utan att ett muskelfäste hade lossnat eller vad han nu sa. Han sa då att det kunde vara skönt att ha en gipsskena då för att stabilisera upp handen. Jag skrattade och sa "det kan jag verkligen inte hålla med om" sa jag bara rakt ut. Att ha en gipsad högerhand är som att ett par för små string som skär in i sketan så det blir sårigt och härligt. Ungefär lika bekvämt enligt min mening.
Jag är handikappad i högran men det går framåt, jag har skrubbat handen och tränat den lite så lederna är lite mjukare än vad de var innan. 

g-string.jpg

Nu ska jag se lyxfällan!

Fred ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0