Lista!

1. Hur gammal är du om fem år? 30 gahh!!

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Ophelia

3. Hur lång är du? 170cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett? Beautiful girl 

5. Vem ringde du senast? Nornor (tror de heter så iaf)

6. Vem ringde dig senast? Håkan

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? "Ok. Vet ändå inte... Fyra kanske... Idioten jag jobbar m har haft magsjuka, känns skoj att han redan är tillbaka... Jag ska köpa vitpeppar och trycka i mig! Puss"

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på vad det gäller

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda

10. När såg du senast din pappa? I julas

11. Vilken ögonfärg har du? Bruna

12. När vaknade du i dag? Vilken av gångerna?? När jag vaknade och gick upp så var klockan nog hmm... 11.20

13. Vilken är din favoritjulsång? "Sankta lucia skänk mig en tia, inte ens femma för det har jag hemma"

14. Vilken är din favoritplats? Vet inte, men gillar Ale Stenar och Prag

15. Vilken plats föredrar du minst? Ett bajsigt reningsverk

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Ingen aning.

17. Vad skrämde dig om natten som barn? Mörkret, spöken och monster

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? I förrgår

19. Hur stor är din säng? 140 cm bred

20. Har du stationär eller bärbar dator? En bärbar Mac

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Både och

22. Hur många kuddar har du i sängen? Mååånga, gissar på 6 stycken

23. Hur många landskap har du bott i? Halland och Skåne 1+1=2

24. Vilka städer har du bott i? Varberg, Ystad, Malmö och Halmstad

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Dun tossor

26. Är du social? Jaaaa, oftast

27. Vilken är din favoritglass? Rocky Road

28. Vilken är din favoritefterrätt? Cheescake är gott :) Finns massor!

29. Tycker du om kinamat? Ja

30. Tycker du om kaffe? Ja, mums!

31. Vad dricker du till frukost? Oboý, The, Mjölk, Kaffe

32. Sover du på någon särskild sida? Längst in

33. Kan du spela poker? Nej, tråkigt

34. Känner du någon med samma födelsedagsdatum som dig? Nä, men Titanic sjönk då...

35. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, Tyska, Danska sen hur mycket jag kan är en helt annan sak

36. Har du någonsin åkt ambulans? Yes. Åre- Östersund

37. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet lätt!

38. Vad spenderar du helst pengar på? Skor, kläder, fina saker och ting

39. Äger du dyrbara smycken? Några

40. Vilket är ditt favoritprogram på teven? Andra avenyn

41. Sover du med gosedjur? Nä, om inte Håkan räknas som en nallebjörn

42. Vad har du för ringsignal? The Sounds nått

43. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Nä men mamma har nog undanstoppat 

44. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Min fina kudde med ett rött hjärta på

45. Kan du byta olja på bilen? Fylla på kan jag 

46. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nä

47. Läser du dagstidningen? Ja, Aftonbladet eller Metro

48. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Din gata 100,6

49. När var du i kyrkan senast? Mins inte

50. Hur länge har du campat som längst i ett tält? Typ 2,5 månader då vi va i Tyskland, Tjeckien, Slovakien och Ungern

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0