Yrar...

Idag är vi lediga från skolan. Behöver läsa jättemycket men orkar inte det nu. Vaknade i morse och hade ont i halsen :( Undra om jag kommer bli sjuk igen...? Hade inte blivit förvånad, har ju bara varit sjuk hmmm...? Jag kan inte ens räkna så långt typ hahaha!!!
Planen för idag är att köpa pärmar för att försöka organisera mina skolpapper, önska mig lycka till! 

Fy vilket väder det är idag, det har snöat. Var lite oväntat. 

Jag vill shoppa kläder idag. Tröjor hade inte varit helt fel. Jag har alltid varit såå dålig på att köpa långärmade tröjor. Och nu kan jag bara använda 2 stycken pga. gipset. Det är lite för kallt för att bara ha linne eller en tisha. 

Fy vilket fattigt inlägg detta blev hahahaha!!! Sorry!


Jag undrar varför jag aldrig får några kommentarer här på bloggen?? Det är rätt tråkigt att ingen vill kommentera någonting :( 

Nu ska jag hoppa in i duschen.


Fred ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0