Förberedelse inför...

Idag har jag varit i stan med mamma. Vi åt lunch och sedan shoppade jag lite. Fick en tröja av mamma =) Letade efter en bikini som både var snygg och som fanns i min storlek men det var omöjligt. Så det är väl meningen att jag bara ska ha den jag köpte för ett tag sedan, den är skit snygg men det är ju skoj att ha två som man kan byta mellan. Fast det är inte så att jag inte har bikinisar, jag har hur många som helst! Jaja, hoppas jag överlever i alla fall haha!

Kom hem för ett tag sedan och är så trött... Funderar på vad jag ska ha med mig för kläder och grejer och hur mycket jag får plats med. I morgon ska jag börja packa i och med att jag har tvättid. Fick förresten skoskav av de skorna jag trodde var bekväma som jag ska ta med mig och ha varje dag under resans gång, hoppsan! Vet inte vilka skor jag ska ta med mig... Det är svårt att välja ett par sneakers bland 30 par...

Nu ska jag sola lite.


Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0