En lååång lista!

Lovar du att vara ärlig? Mmm

Du heter: Anna, Caroline (tilltalsnamn)

Smeknamn:  Carro

Beroende av: Försvarets, bodylotion, handcreme, H

Vad tror folk om dig?: Att jag är fin i kanten, rik, kaxig/ bitchig, snäll, rolig och glad bl.a

Stämmer det?: Haha! Vissa saker, men så klart inte alla!

Vad får du oftast komplimanger för?: Mina långa ben och mitt hår vad jag kan komma på nu

Vad säger du för att imponera på någon?: Ja, det kan man undra. Dra till med ett ultra torrt skämt kanske :)

Hur imponerar man på dig?: Med humor bl.a

Brukar du skratta för dig själv?: Ja, lätt!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Eller så går du hem och börjar med maten så slipper vi äta nio idag med? Puss"

Var bor du?: Malmö Stad!

Trivs du där?: Ja det gör jag, speciellt framåt våren och under sommaren

Äger du några converse: Ja ett par rosa och ett par svarta!

Sprit, cider, vin eller öl: Sprit, cider, vin och öl!

Brukar du bli för full: Nej tack och lov för det!

Vad har du för mobil operatör: Tele2Comviq

Är du allergisk mot något: Rengöringsmedel, vissa tvättmedel och sköljmedel

Har du haft sex idag: Haha, ja! Vilken fråga!

Hur svarar du i mobilen: Heeej!!

Vem ringde du senast?: Amanda, igår

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att det gick bra att jag kom till henne direkt och där efter en shoppingtur!

Antal timmar sömn inatt: Ca 9

Sov du ensam: Nej med H ♥

Brukar du komma i tid: Ja vill alltid vara i tid, helst tidigare. Men ibland blir det inte så när jag har svårt att välja kläder på morgonen eller tror att jag ska hinna med tusen saker på en timme fast jag hinner med en halv.

När mår du bra: När jag umgås med mina vänner och H, när jag skrattar! Och när jag gör sådant jag tycker är skoj :)

När blev du fotad senast: Mins inte, i förra veckan kanske..??

Hur känner du dig nu: Som en soffpotatis...

Vanligaste färg på dina kläder: Har börjat använda kläder med färg på för ett tag sedan, men svart är min favorit fortfarande
Vad tycker du om fötter: De flesta fötterna jag sett i mina dagar har varit groteskt äckligtfula! Som ni troligtvis listat ut som avskyr jag fötter, andras och mina.

Vad saknar du: Att vara frisk, inte vara småsjuk jämt och ständigt som jag är nu mera :(

Hade du en bra kväll igår: Jaaaa! Myskväll med H och hårbollen.

Favorit dryck på morgonen: Kaffe, thé eller osötad äpplejuice

Rakar du benen: Klart!

När brukar du oftast gå och lägga dig: Varierar men brukar bli kring 23-24 tiden

Är du blyg?: Händer ibland

Sysslar du med någon idrott: Tränar på gym

Vill du hellre ha mail än brev: Både ja och nej. Det är roligare att få brev då det inte är lika vanligt längre att jag får det förutom födelsedagar och vid jul. Men mail är ju smidigt!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja!

Har du spytt offentligt: Haha!! Offentligt och offentligt, inte vad jag kan minnas nu men det kan väl hänt

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Det kan man undra, raggat kanske hahaha!!!

Är du nöjd med ditt liv: Ja det är jag väl... Kan alltid bli bättre då jag hellre jobbar än studerar, och ser fram emot den dagen då jag får ett arbete inom det jag utbildar mig till. Dels för att jag älskar yrket och dels för pengarna så man har råd med mer saker som att resa än att bara försöka leva månad för månad

Är du bortskämd: Nej, verkligen inte!

Vad gör du i morgon: Pluggar och städar

Vad är det värsta du vet?: Det finns så mycket, men djurplågeri, mord, misshandel, krig, fattigdom, lågt penningvärde och klimatförändringarna  m.m.

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?: Haha! Det varierar, fast det har blivit lite väl mycket de senaste veckorna. Shopping alltså haha!

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Cameron Diaz för att hon är ärlig, vanlig och erkänner sina brister.

Vad längtar du till?: Våren med massor av sol fast jag blir gammal som gatan :(

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ja ♥

Vad använder du för shampoo?: Mins inte vad det heter, men förpackningen är röd i alla fall haha!

Vad är det finaste du fått?: Vet inte...?

En speciell dag du minns: Det är många, allt från dagen när jag fyllde 6 år till mitt första lägenhetsköp

Hur gammal är du: 25 några veckor till

Tycker du om någon just nu: Ja, jag tycker om många!

Du samlar på: Skor

Gröna eller röda äppeln: Gröna

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Mamma

Gillar du golf: Gilla och gillar, om jag hade gillat det så mycket så hade jag nog fortsatt med golfen än idag

Vilken tid gick du upp idag: Vid 10 tiden

Har du sovit i din egna säng inatt: Mmm

Har du strumpor på dig nu: Ja, rosa :)

Är det okej att gråta: Absolut

När grät du senast: I förra veckan

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa en STOR lägenhet!

Bär du glasögon eller linser: Nej

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej, bara de är snygga!

När går du upp ur sängen en helgmorgon: Det varierar

Har du piercing: Ja, i naveln

Vill du gifta dig: Ja klart ♥

Vill du ha barn: Ja, 2-3 stycken

Solar du ofta: Nej aldrig solarium 

Är du bra på att laga mat: Ja, jag är bäst! Är man kock så är man :)

Är du flygrädd: Njä

Hur vig är du: Som ett kylskåp ungefär haha!

Är du musikalisk?: Jag var rätt bra på att spela gitarr en gång i tiden haha!

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten

Vilken är din favoritglass: Rocky Road -mums-

Tror du på ett liv efter döden: Ja, vad händer annars?

Tycker du om sushi: Ja, fast är för tillfället lite trött på det

Vad äter du helst när du ser på film: Lite chips och godis

Bor dina föräldrar tillsammans: Nej

Har du tandläkarskräck: JA!

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska

Vilken ögonfärg har du: Bruna

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja men det finns bättre sätt att somna på
Biter du på naglarna: Nej

Röker du: Nej fy!

Hur ofta tränar/motionerar du: Jag tränar på gym och mitt mål är 2-3 gånger i veckan minst. Men har inte riktigt blivit så då jag varit sjukt från och till nu i flera månader :(

Senaste låt du hörde: Memorerade jag inte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0