Tatuering...

Mina tankar snurrar idag kring tatueringar. Jag funderar på att göra ett litet hjärta eller en lotusblomma (jag gillar den blomman men finns många andra fina också, mitt krav är att den ska vara fin) som täcker vänsterfoten. Men egentligen tycker jag att det är fult att ha massvis med små tatueringar. Utan jag gillar relativt stora som hör samman, lite svårt att förklara. Redan när jag var lite så visste jag att jag ville ha en tatuering och att jag skulle göra minst en. Men jag visste inte riktigt vad jag ville ha utan väntade tills jag var helt säker. Jag trodde att jag bara ville ha svarta men den blev ju en rosa rosett förra året :) Rosetten var en impulsgrej. 
Sitter och kollar på Miami ink nu och det gör inte saken lättare när de för skitfina tatueringar. Såg nyss en tjej som gjorde en skitfin lotusblomma med en text på ena sidan av överkroppen.
Jag tycker det är himla snyggt med en helt ren kropp utan någon tatuering alls. Men där är jag körd!
Det är inte särskilt många som ens vet att jag har två underbara tatueringar. Nu ska jag drömma vidare om mina projekt, haha!

Har du/ ni någon tatuering eller vill ni göra någon, berätta vad :)

 

lotusblomma.jpg


Kommentarer
Postat av: jeanny

sv: tack så jätte mkt :)

2009-03-08 @ 09:07:56
URL: http://gadn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0