Dagens planer!

Idag känner jag mig stressad över studierna. Måste verkligen råplugga idag om jag ska bli klar tills på fredag. Det svåraste är att hitta en person som jag ska kartlägga... Det är inte så mycket som ska göras bara det att jag är så fruktansvärt omotiverad att jag aldrig kommer igång med pluggandet, och när jag väl kommit igång så börjar jag göra någonting annat efter en kvar, suck! Men måste verkligen ta tag i allting idag. Ska snart iväg och träna och släppa allting som heter plugg för någon timme. Blir nog inget shoppade idag tyvärr, får göra det när jag är klar på fredag som en belöning =) wiiie* Det ser jag fram emot.

Nu iväg till gymmet!



Kommentarer
Postat av: Sissi

Vet precis hur det är!!! Kram

2009-05-20 @ 23:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0