"Det snurrar i min skalle"

Suck vad tråkigt det är att vara sjuuuk! Jag vill bli frisk och jag måste bli frisk tills jag ska dra! Jag har dessutom tusen saker att fixa innan jag drar och jag känner stressen. Idag tänkte jag gå ut en runda vilket är nödvändigt, känner mig helt isolerad här hemma. Kul att inte träffa någon alls mer än Ophelia, nej! Ska även försöka att plugga så mycket jag orkar... Har huvudvärk och det snurrar i min skalle, fattar inte hur jag ska kunna/orka plugga klart det jag ligger efter med pga att jag blev sjuk =(



Familjen - Det snurrar i min skalle 
Stämmer bra in på mig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: Ja de är Prag :D

2009-05-28 @ 16:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0