Dåligt med uppdatering här, jag vet. Har inte haft något vettigt att berätta...
Igår lördag var jag på Deep för att se Ken Ring, inte för att jag tycker han är bra, verkligen inte utan bara för att det hade varit skoj att träffa människor och festa lite. Ken skulle gått upp kl 1 och sedan 2 och sedan 3 men han dök inte upp för än vid halv 4:a tiden! Alltså när de flesta hade dragit hem bara för att de inte orkade vänta på honom längre. Jag drog också hem och ogillar honom ännu mer idag än jag gjorde i förrgår. 
Vaknade upp vid 10 idag och gick upp och sedan ut i solen =) Hängde runt på stan och åt en megastor blåbärsmuffins, det blev parkhäng, jag fick skoskav och lite mer solbränna =)
Nu ska jag sega vidare i soffan.

Natti natt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0