Flytta bloggen?

Jag funderar på att flytta min blogg till någon annan  webplats eller vad man nu ska säga. Denna sidan hänger sig för jämnan och vill inte som jag vill vilket är mycket irriterande. Någon som har tips som en bra bloggsida som inte krånglar?

Till dig som har bloggen http://gadn.blogg.se/  jag blev lite ledsen när jag inte kunde läsa din blogg idag. Om du vill och vill att jag ska fortsätta din blogg så kan du maila inloggningsuppgifterna till [email protected]


Jag är skittrött nu! Har inte gjort särskilt mycket idag, tog en lång sovmorgon vilket behövdes. Gick ut en sväng och handlade sen lagade jag potatis och purjulöksoppa -mums-
Nu ska jag fortsätta att chilla framför tv:n.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0