Kärlek...

Sitter och syr om ett par jeans, det går inte så bra som jag hoppats på. Har sprättat som en gud! Ska sy en duk av ett fint tyg som jag hittade i garderoben, det är vitt med blommor och rosetter =) Fast först måste jag sy klart jeansen som jag håller på med. Allt för ofta när jag bara är hemma en dag gör jag inget vettigt alls, sitter typ och glor på tv. Fast jag tycker det är skoj att sy (om det blir rätt och på det sättet som jag vill haha), även måla och skissa är skoj. Har kommit på att jag saknar att komma ut i naturen ifrån stadens oväsen och ut i skogen. Älskar naturen och lugnet, saknar att dra ut i stallet och fixa i ordning hästen och bara ta mig ut i skogen på en lång ridtur en vårdag som denna.. Saknar verkligen hästen som jag var foder åt innan. Det var länge sedan jag såg henne och det var länge sedan jag slutade ta hand om henne. Men jag kommer aldrig glömma henne, så söt, så snäll och så busig haha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0