Robinson finalen 2009.

Idag vaknade jag av grannens bas som jag håller på att bli galen av. Det dunkar ända in i benmärgen på mig och jag är trött på att anpassa mitt liv efter min grannes! Har aldrig gnällt på grannen förr men nu är det på tiden att ta igen det gnället kan jag berätta för er. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga till grannen bara, eller visst säga precis som det är men jag tvivlar på att grannen kommer lyssna på mig. Har varit med om detta problemet förr men denna gången ska jag inte ge mig så lätt! Har du/ni något tips kanske?

Eftersom jag vaknade tidigare än enligt planerna så satte jag igång tv:n och färgade håret. Åt frulle medan jag väntade på att skölja ur färgen. Sköljde ur färgen och passade på att ta en dusch samtidigt, och nu sitter jag i soffan och kollar in alla bloggar som jag brukar läsa =)

I kväll är det Robinson finalen wiie* Vilket jag ser fram emot. Jag som bestämde mig att jag inte skulle följa Robinson 2009 men efter första avsnittet var jag fast! Jag hoppas på att Jarmo vinner, han måste vinna! 

Ellenor, Jarmo, Anna och Nina är finalister i Robinson 2009. Foto: Daniel Ohlsson/TV4
Ellenor, Jarmo, Anna och Nina är finalister i Robinson 2009. Foto: Daniel Ohlsson/TV4

Vem tror du vinner?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0