Segt.

Åh så slö jag är idag. Gick upp vid 11 tiden och har sedan dess tills nu inte gjort någonting vettigt alls, jag som hade storslagna planer idag... Kanske hinner med lite. Ska hoppa in i duschen nu och sen plocka i ordning kläder som är slängda runt om i exakt hela lägenheten överallt. Ska fortsätta med att sy om byxor som jag började på igår. När jag tänker efter borde jag kanske inte sy in byxor som är för stora då jag tränar en del vilket märks. Mina favoritbyxor är jäkligt tajta runt höfterna då min grump blivit muskulösare, alltså större och det jublar jag över -jubel jubel- Men jag tror jag syr in några byxor i alla fall, kan ju alltid sprätta sen om det behövs =)

Nu ska jag duscha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0