Sjuk!

Nu kan jag äntligen blogga. Mitt internet har inte velat fungera på hela dagen för än nyligen typ. Jag blir så trött på comhem, SUCK!


Idag är jag sjuk med feber och halsont =( Kände av det igår kväll redan då jag blev svullen i halsen och fick ont. När jag är sjuk vill jag bli omhändertagen på bästa möjliga sätt vilket innebär att H ska passa upp mig och hämta det jag vill äta och dricka osv. Men nu är inte H hemma utan på Kreta med jobbet =( Buhu, så jag får försöka ta hand om mig själv. Jag tar så klart hand om Ophelia också =) H åkte i natt till jobbet och sedan bar det av till Kastrup och sedan till Kreta. Han kommer vara borta i en vecka nu så det kommer vara tomt och ensamt här hemma =( Känns konstigt och ovant varje gång han åker iväg. Tur att vi har Ophelia, den sällskapliga lilla gosisen =) 
Jag är rastlös och uttråkad men orkar inte röra på mig. Dels pga febern men också den j*vliga träningsvärken! Tränade röven igår med hjälp av en sådan stång man lägger vikter på (fast jag hade inga vikter, bara stången på 20 kg). Det var hur jobbigt som helst att ha stången i nacken och göra knäböj 3x10. Planen var att träna i morgon men det lär det inte bli pga febern och träningsvärken haha!

Nu ska jag kolla vidare på TV.



Kommentarer
Postat av: Sissi

Krya på dej....Kram

2009-05-15 @ 21:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0