Sol, plugg & chill...

Idag har det varit en slö dag för min del. Pluggade och solade på balkongen, det var rätt så skönt och avslappnande fast det jag läste var inte direkt skoj... Men jag pluggast som bäst och mest när jag sitter ute på balkongen och solar. Bara nu på 2 dagar har jag lyckats att bli brunare =) Jag måste ha jäkligt bra med pigment, efter en timme i solen får jag märken efter bikinin. Jag lär dock vara 100 nyanser ljusare bak som fram haha!

Ska snart bege mig ut för första gången idag.

I morgon är det uppsatt storslagna planer! Shoppa underkläder vilket jag avskyr blä! Därefter träna och resten av dagen plugga. Mitt mål är att bli klar med allt plugg tills på fredag så jag bara kan slappna av till det är redovisning. 

Nu ska jag gå ut!

 

victorias_secret_fashion_show_2005_isabel.jpg

victorias_secret_heidi_klum_01.png

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0