Solen är underbar!

Nu är jag inne igen efter någon timmes solande på balkongen. Det är sjukt varmt där ute och det kokade i huden tillslut så jag gick in och svalkade mig. Ska snart gå ut en stund till. Har redan blivit mega brun! 
Ni kanske undrar varför jag bara sitter hemma och glor varje dag, och det beror på att jag har varit sjuk i 2 veckors tid och är fortfarande förkyld men febern är borta idag JIPPI! Så jag är hemma för att kurera mig på bästa sätt för att bli frisk tills jag sticker till Milano om en vecka :)

Har tråkigt nog ingen ny bild att bjuda på...




Kommentarer
Postat av: S

Man ska inte gå ner i vikt av dom för att man bajsar ut all mat, man ska gå ner i vikt av dom för att man lär sig att hålla en fettsnål kost! Pillerna ska kombineras med en diet och ett motionsprogram.. Du kan ju se det lite grann som beteendetereapi eller nåt, äter du fel så får du spendera mycket tid på toa och om du äter rätt så är allt som det ska vara ..

2009-05-31 @ 11:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0