Sommar Sommar Sommar

Idag har jag tillbringat dagen på stranden med en kär vän. Så underbart väder det har varit! Vi köpte med oss lite kakor, god dricka, salta pinnar, nektariner och jordgubbar =) mums! Vi funderade på att bada men vi bestämde oss för att inte bada. Dels för att jag precis varit sjuk länge och dels för att jag säkert skulle bli sjuk igen. Känner att halsont har kommit tillbaka igen, det är till och från jag har ont i halsen :( 

Efter stranden så blev jag bjuden på middag av min kära vän, det blev indiskt =) Sedan begav vi oss hem och jag hoppade direkt in i duschen. Ska tillbringa kvällen hemma i soffan framför tv.n. Ska bli skönt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0