Text på latin...?

Jag är fortfarande mega sugen på en ny tatuering. Men är inte 100 på vad jag vill ha, fast har jag någonsin varit det egentligen?? Svar: Nej! Jag är sugen på att göra någon text, kanske på latin men vet inte vad än. Vill ha ett litet hjärta också, men det känns som om alla har det plus att jag kommer nog inte bara göra ett litet hjärta utan något mer i så fall. Om jag gör en text/ mening så vill jag ha den så här beroende på hur långt det blir eller loträt eller vad man nu ska säga. Det är grymt snyggt med tatueringar på sidan.
Undra om det gör lika ont att tatuera revbenen som höftbenet??
Vet du?

MeganFoxRibCage.jpg

 

Jag borde sluta se miami ink och la ink för mitt eget bästa...

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0