Trött!

Idag känner jag mig riktigt trött och slö... Gick upp runt 11 och åt frulle och sitter fortfarande i soffan och slösurfar och kollar tv. Ska städa upp lite idag och diska. Kanske plugga lite med om jag orkar, men är fortfarande trött efter de långa skoldagarna denna veckan.

Snart åker H i från mig med jobbet till Kreta =( Tycker det är lika tråkigt varje gång vi är i från varandra fast det är kanske nyttigt att få sakna varandra också. När han kommer hem är han hemma i 4 dagar och drar sedan till Italien =( Och den 6.e juni åker jag till Milano och möter honom. Jag är fortfarande sjukt nervös över att jag ska flyga själv -hjälp- Fast så klart så längtar jag tills jag ska åka. 

Ska försöka få ordning här nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0