Doktor: Jag byggde min fru

– Det är som att vara Gud, jag har förmågan att förändra nat

 

– Det är som att vara Gud, jag har förmågan att förändra naturen, säger läkaren.


Var inte nöjd med sin fru – "byggde om henne"


Plastkirurgen var missnöjd med sin frus utseende.

Så han skulpterade om henne till sin drömkvinna.

– Det är som att vara Gud, jag har förmågan att förändra naturen, säger läkaren.

Plastkirurgen Reza Vossough, 48, som har en klinik i Berlin var inte alls attraherad av sin 33-åriga flickvän Canys kropp. Men han gifte sig med henne ändå – eftersom han ”såg hennes potential”.

– Hennes kropp hade en del fysiska svagheter. Hon hade bland annat stora höfter och lår, så vi bestämde oss för att göra lite förändringar, säger han till the Sun.

Fem år och åtta plastikoperationer senare var han äntligen nöjd.

  1 600 gram sillikon hade pumpats in i Canys bröst och lyft hennes a-kupa till en f-kupa.

  Läpparna hade förstorats och ögonen hade formats om.

  Hennes pannben hade sänkts.

  Magen och höfterna hade rensats på allt fett.

  Oräkneliga mängder botox hade pumpats in i kroppen.

Sammanlagt kostade operationerna läkaren över 200 000 kronor.

Och den nya Cany som nu är en bikinmodell är nöjd med sitt nya utseende.

– När din man är en plastikkirurg är skalpellen din vän, säger hon till the Sun.

 

"Ärvde ful näsa"

Hennes man, som varje år behandlar över 1 600 patienter på sin klinik, verkar äntligen ha lagt skalpellen på hyllan för Canys del.

– Vi kan behöva göra en del ansiktslyft i framtiden, men just nu är det bra. Jag har gjort henne vackrare än vad naturen skulle kunna göra, säger han till the Sun.

Och han är stor nog att inse att inte han heller är perfekt.

– Jag ärvde en ful näsa av min far, så jag lät min kollega justera den.

 


 

Hur ställer du dig till detta? Hade du gått med på detta om du var hans fru? Jag hade själv aldrig gått med på det! Hade kanske gjort vissa justeringar men nej tack till F-kupa.

 


Kommentarer
Postat av: Simone

Hmm.. ja en del tycker ju om stora bröst :D

2009-11-03 @ 11:23:56
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0