Igår...

I går söndag var det en mycket slö dag. Sov ut och åt frukost, kollade på tv. Cykla i regnet till Berra min massör och vän. Pratade, chillade och drack espresso =) Fick massage, läste lite i en bok som handlar om drömmar vilket var intressant. Jag har flera gånger drömt om att jag tappat någon av tänderna upptill, antingen en av framtänderna eller någon där vid sidan av framtänderna. Det är många gånger samma dröm som upprepas flera nätter i rad i en period... Jag tycker det är obehagligt att drömma samma dröm om och om igen, plus att drömma om att jag tappar tänderna är ännu värre. I den där boken fanns det många olika förklaringar på vad drömmar om tänder betyder exempelvis att man ska släppa taget om någonting eller att en släkting kommer på besök. Jag har hört att om man drömmer att man tappar tänder så kommer någon vän eller släkting att dö inom några dagar. Det stod det också om, skrämmande. 
Resten av kvällen tillbringades i soffan med Håkan och Opheli med pizza, godis, läsk och chips. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0