Min dom.

I går fick jag min dom och min handledare sa att jag kommer klara skriva klart examensarbetet tills på fredag. Det känns skönt på ett sätt men på ett annat sätt så betyder det ständigt skrivande i ytterligare en vecka till. Jag är trött på detta! Min hjärna är trött! Tänk dig en torktumlare och släng in massa litteratur i den och släng i mig, så känns det för mig och har gjort det i för många veckor. Känns som om vi hållit på med detta såå otroligt länge men på samma sätt så kort tid. Skönt att jag tog det lite lugnt i helgen och att jag sov länge. 
Nu ska jag äta upp frukosten och göra mig i ordning och cykla ner till skolan för att plugga!
Solen skiner för en gång skull och jag ska sitta instängd på skolan...
Jag ser verkligen fram emot när denna kursen är klar, då ska vi fira!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0