Pluggar pluggar och åter pluggar...

Min statistik ser ut som ett sicksack mönster fast jag är sämst på att uppdatera här nu. Men det är ju bara tillfälligt tills examensarbetet är inne =)
Sitter och skriver på metoddelen och rättar de som behövs (enligt handledaren). Det är så stressigt att jag inte kan göra någonting annat eller tänka på någonting annat heller nästan. Dagarna springer iväg och jag som tycker att en vecka kan vara i en evighet annars. Nu vill jag bara kunna trycka på paus så vi får längre tid på oss att skriva på uppsatsen. 
Har en lite paus i pluggandet nu, gör kaffe och damsugar fast vi städade igår. Ophelia är en liten klump som hoppade upp på kylen och hoppade ner och landade i chipsskålen med chips i så den välte ner på golvet :S Nu ska jag sätta fart med pluggandet igen, ska plugga i 2 timmar till sedan blir det att ta tag i diskberget från igår...
Hoppas ni har det betydligt roligare än mig...
Peace!

Kommentarer
Postat av: sissi

Samma här..man tänker bara uppsats!

2009-11-10 @ 20:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0