Plugghäst

Fy, har ont i magen av stressen (examensarbetet)... Mina tankar i mitt huvud kör runt som en tvättmaskin... Jag kan inte sluta tänka på uppsatsen utan det maler på hela tiden. Kan vakna upp mitt i natten med ett ryck och tänka "ska jag ta med de från den boken eller vilka teorier passar bäst i min teoridel?" Hittade en bra bok igår så jag ska till skolan idag och kolla igenom den och skriva lite om den.
Undra om jag hinner skriva klart allting på en vecka... För det är om en vecka som allting ska vara klart. På ett sätt vill jag verkligen bli klar nu i november/ december. Men på ett annat sätt hade det varit skönt att ta det lite lugnt och slippa stressa ihjäl mig i 1-2 veckor till. Vi får väl se hur det går...
P.s Lovar att min blogg snart kommer att bli roligare snart D.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0