Rubrik?

Gäsp! Känner mig seg och trött idag, tror det beror på regnet. Skulle plugga hela dagen idag men så har det inte blivit. Har gjort allt annat förutom de haha! Jag är rätt duktigt på att planera, men att följa planerna är jag inte lika bra på =) Men så här mycket jag pluggat denna terminen har jag aldrig förr gjort så jag tycker att jag är duktig och lite förvånad över mina prestatationer =) Jag tycker det är kul att skriva examensarbetet men det känns inte som att jag/ vi hinner lägga ner så mycket tid som jag/ vi hade velat. Tiden är knapp och jag förstår verkligen varför vissa examensarbeten inte är 100%. Är själv orolig över vårt resultat om man tänker på tiden, men det är bara att göra sitt bästa mer än så kan man ju inte göra =) 

Här kommer ett klipp till på Sean Banan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0