Stress stress stress!

Gick upp tidigt. Gjorde kaffe och tog en macka. Rotade fram kläder och klädde mig. Satte på mig ansiktet och plattade håret snabbt. Bytte kläder till jeans och kofta i stället för klänning. Sprang fram och tillbaka i lägenheten för att sedan springa ut till cykeln. Cyklade hysteriskt ner mot skolan. Hade handledning vilket resulterade i många bra tips och idéer. Cyklade hem med en massa funderar i huvudet. Hemma igen och ska äta frukost nummer 2. Planen för idag och 5 dagar framöver kommer jag att sitta med examensarbetet 8-9 timmar om dagen. Ingen kommer att se röken av mig mer än Håkan och Ophelia. Så jag kommer inte att hinna med att uppdatera allt för ofta denna vecka. Peace ♥



Stress stress stress... Stressen har påverkat mig negativt genom att jag blivit glömsk, torr i munnen, förvirrad & yr, osocial... 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0