Hejdå sommartid!

Glöm inte att ställa om klockorna idag söndag. Nu får vi sova en timme längre =) Jag har alltid haft svårt för att minnas om man ska vrida fram eller tillbaka klockan. För några år sedan hörde jag denna lilla fula vitsen: "När man drar fram utemöblerna så ska man dra fram klockan och när man drar tillbaka utemöblerna in i förrådet igen så ska man dra tillbaka klockan". Detta har gjort det lättare för mig att veta vilket håll man ska dra klockan åt haha! Nu idag söndag ska ni alltså dra tillbaka klockan en timme för att få sova längre =)

 

Har ni något tips som ni vill dela mer när det gäller att ställa om klockan?

 

Smidigt.se

 

Casio-klockor

 

Ville bara påpeka att Casio klockor är så snygga! Älskar min Casio vilket ni kan och kommer nog ha den resten av mitt liv =) Funderar på att införskaffa en digital också. Fast det känns onödigt eftersom jag har massvis med klockor och jag använder bara en åt gången. 

 

Sängen kallar!

God natt gott folk!

 


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Sv: Ja, det ska jag göra :D

2009-10-25 @ 10:17:35
URL: http://mathilda.blogg.se/
Postat av: Maceda

Skit coola Casio klockor! Vill haaaa! :o)

Snygg klocka du köpt btw!

2009-10-25 @ 11:08:14
URL: http://ajmbetski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0