Om Katrin Zytomierska´s uttalande

Här kommer en idiotisk kommentar från en Tony Karlsson. Läs själva och döm. Vad tycker ni läsare om Katrins uttalande om barnuppfostran? Jag tycker hon får säga precis vad hon vill, vem ska lägga sig i hur hon kommer uppfostra sitt barn? INGEN! Jag gillar Katrin och tycker att hon ska vara ärlig i sin blogg om hur det är att vara gravid och alla annat hon skriver om skillnad från Tony Karlsson nedan som hellre ser att Katrin ska ljuga ihop sitt liv på sin blogg. Svar till Tony på frågan "Snälla människa hur gammal är di igentligen??" Jag är tillräckligt gammal för att kunna stava i alla fall och jag är tillräckligt gammal för att förstå mig på humor =)


KommentarTid 
Tony Karlsson  ([email protected]) om Plugghäst?:
Hej kunde inte låta bli att påpeka hur idiotiskt ditt inlägg på Katrins blogg var! Du skriver att du är på hennes sida när det gäller det hon skrev. "varför ska du inte vara ärlig i din blogg och skriva hur jävligt det är att vara gravid eftersom du tycker det"
Klart hon får skriva att hon tycker det är jobbigt att vara gravid, men inte att hon tänker slå sitt barn fattar du väl?!?!? Snälla människa hur gammal är di igentligen???
IP: 213.89.106.184
25 Oktober, 15:55  


Kommentarer
Postat av: Sara Gren

Bra Carro! :)

2009-10-26 @ 07:41:40
URL: http://casalott.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0