Tre sanningar om mig.

Tre sanningar om mig:
  • Jag älskar listor! Att skriva listor, att läsa listor och att använda mig av listor till det mesta =) 
  • Jag är betydligt mycket kreativare än vad de flesta tror när det gäller att bl.a. att måla, rita, baka, skissa, sy, matlagning, och pyssel. Jag visar aldrig vad jag gjort då jag tycker det är pinsamt, vet inte varför.
  • Jag har alltid drömt om att ha trassligt och torrt hår förut, fast när jag väl fick trassligt och torrt hår så drömde jag om mitt hår som jag hade innan som var blankt, mjukt, glansigt, fint och så otrassligt och otorrt de bara kunde bli. Detta handlar om att man sak, uppskatta det man har från början i stället för att försöka sträva och leta efter någonting långt bort som man kanske inte uppnår. Fast nu har jag mitt torra och trassliga hår, jippi!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den jobbigaste perioden i ens liv sägs ju vara tonåren,ellerhur?Man jämför sig med andra,man blir bara osäkrare och osäkrare på sig själv.Man börjar också skaffa nya kompisar,och glider ifrån dom gamla kompisarna.Killar och kärlek gör inte det hela bättre.Hur ska man göra för att få en killes uppmärksamhet,hur vet man att en kille gillar en osv..usch,det hela är så rörigt.Men jag skriver en blogg en allt det! Jag ger tips på hur ditt självförtroende och sjukkänsla kan stärkas när det gäller den svåra tonårs perioden.Jag skriver också om 100 andra saker som har med självförtroende att göra ,bla hur du kan stärka din kompis självförtroende .Jag tar också upp mobbning,anorexia,grupptryck osv.



Även om inte du känner dig som många andra tonåringar gör,så tycker jag verkligen att du ska kolla in denna blogg ändå eftersom att en sån hära blogg verkligen behövs bland dagens ungdomar .Jag själv är 15,så jag vet vad jag pratar om.



Kram från JUNO – http://jjuno.blogg.se

2009-10-11 @ 10:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0