Uppe med tuppen!

Uppe med tuppen i morse för att jag var och presenterade vårt examensarbete och vår undersökning på ett morgonmöte bland coacher och andra människor. Det gick inte så bra som jag hoppats på :( Cyklade till skolan och hämtade en diktafon som vi kommer att använda under de kommande intervjuerna. Cyklade hem och var helt slut! Slängde nyss i mig lunchen snabbt för att snart cykla tillbaka till organisationen där jag ska försöka hitta intervjupersoner. Shit vad jag är trött!
Undrar varför det alltid är 110% stress på morgonen och nästan aldrig annars på dagen... Snoozade bara en gång i morse = 10 minuter men fick bråttom i alla fall...

Kommentarer
Postat av: Amanda ♥

Sv: Hehe jasså, mycket att göra. :P



Jadu här händer det nästan ingenting alls iallafall.



Jo jag pluggar också, en ett års utbildning. SJ då ?



Kraam!

2009-10-21 @ 17:41:18
URL: http://youpushedmeaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0