Anna Anka besviken...

”Tradigt, jag fick inget brosk"


Här är Anna Ankas dagbok, exklusivt i Nöjesbladet.

"I dag har jag åkt från Los Angeles till München med Lufthansa i första klass. Sen plockades jag upp med privatplan i München som tog mig till Bromma i Stockholm. Där mötte jag pressen, gjorde intervjuer och tog bilder, därefter bar det av till Grand Hôtel där jag mötte pressen igen.

Sen checkade jag in på hotellet och beställde mat. Kyckling, potatismos och grönsaker, men jag fick inget brosk. Det blev jag besviken på! Det var lite tradigt.

Efter det gjorde jag massa ”business” och gick igenom schemat under dagarna i Stockholm, och kollade vad som ska ske, det blir mycket roligt! Sen har telefonen gått stup i kvarten, jag har fått massa fax hela tiden, det rullar på som bara den.

Sen packade jag upp mina grejer, nu ska jag duscha, göra en ansiktsbehandling och skrubba kroppen så den blir fin för min dag i morgon.”

 

 


Kommentarer
Postat av: © ANNAPANNA » Foto, Design & Tävlingar! ♥

- Vad tycker du om silikon?

- Vilket av de 4a korten gillar du mest?

- Behöver du en ny bloggdesign?



KIKA IN MIN BLOGG KÄRA DU OM DU VILL SVARA PÅ NÅN FRÅGA! :] ♥

---> http://akolan90.blogg.se

2009-09-24 @ 19:00:23
URL: http://akolan90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0