23 september 2009

Bestämde mig innan i kväll när jag inte hade något bättre för mig att jag skulle ändra lite på min blogg, men det gick åt skogen som det brukar göra när jag fått för mig att jag ska hålla på att trixa med stilmallar och kodmallar. Att jag aldrig lär mig! Jag satt i timmar och försökte göra massa olika grejer men det enda jag lyckades med var att fixa dit en klocka. Men eftersom allting blev skit så fick jag återställa kodmallen så klockan och allt annat skit försvann. Jag orkar inte med designen på min blogg! Den är ungefär lika tråkig som att stryka 50 skjortor, fast det är "roligare" att stryka 50 skjortor! Nu förstår ni kanske hur tråkig jag tycker min blogg är.
Önskar att någon ville göra om min blogg, men eftersom ingen verkar göra det så får jag leva med en übertråkig bloggdesign helt enkelt :S

Över till en helt annan sak, B A J S ! Som jag tidigare nämnt så många gånger att jag inte kan räkna till det! Att äga en hund innebär att man plocka upp skiten efter odjuret också! I går kväll kom Håkan hem och hade trampat i hundbajs och idag när vi var ute och gick så trampade jag i hundbajs! 
Fast jag har en konstig idé som jag inte vet vart jag fått det i från. Jo, det är så här att jag passade en hund för några år sedan en längre period vilket innebar att jag gick ut med den ca 3 gånger dagligen. En gång hade jag glömt bajspåsarna hemma och hade därför ingen möjlighet att ta upp bajset. Någon vecka senare så trampade jag i hundbajs och jag tror att det var mitt straff för att jag inte tog upp en hundbajs. En annan gång när jag var ute och gick med hunden så bajsade den i en lövhög och då struntade jag också i att ta upp bajset vilket var dumt gjort inser jag nu i efterhand. Jag får skylla på att jag var ung och oerfaren (att trampa i hundbajs). Egentligen har jag bara väntat på att trampa i en hundbajs för att jag skulle få mitt straff. Men nu när jag väl gjorde det var jag inte direkt överlycklig...
  • Min teori är alltså: Struntar du i att ta upp hundbajs en gång blir ditt straff att du trampar i en hundbajs. Struntar du i att ta upp hundbajset 2 gånger blir ditt straff att du trampar i hundbajs 2 gånger osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0