Efter tio

Efter att jag lämnade in en skoluppgift i förmiddags passade jag på att slappa och äta frukost framför tv:n, efter tio. Det har blivit en vana att äta frukost och kolla på Malou von Siverts. Kollade aldrig på efter tio innan för att jag avskydde Malou, inte för att jag tycker särskilt mycket bättre om henne nu. Men nu har jag blivit van vid att hon inte kan prata med folk utan att avbryta de människorna som hon pratar med i programmet och säger fel saker. Hon behöver gå en intensivkurs i samtalsmetodik! Man avbryter inte folk på de viset som hon gör, det är otrevligt! Jag förstår till en viss del att intervjuer och sådant måste klaffa tidsmässigt men man kan samtala och avrunda samtalen/ intervjuerna på ett betydligt snyggare sätt än hon gör.
Håller ni med om att Malou borde gå en intensivkurs i samtalsmetodik?
Efter tio, forts

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0