Känner du mig?

Jag tycker det är så roligt med människor som tror att dem känner mig bättre än vad dem gör. Det har hänt och händer att folk säger att jag är blyg! Jag som inte ens vet vad blyg tycker så klart att detta är hur roligt som helst! Mitt dagliga problem är att jag inte kan hålla käften haha! Folk som inte känner mig kanske tror att jag är blyg när jag för en gång skull håller käften i 1 timme för att jag inte har någonting att säga, och om jag inte inte någonting att säga varför säga något helt meningslöst som "vilket vackert väder vi fått" när personen i fråga redan vet detta själv? Ett praktikomdöme jag fick en gång i mina unga år var att jag var blyg, tystlåten och kunde inte kallprata om tråkiga saker som vädret som man borde kunna vid lunchen. Det roliga var att jag pratade med alla utom häxan som påstod det, plus att vi hade lunch ihop en halv gång haha!

En konversation med en vän. 
Annie: Igår så fick min kille 4.a mess från 4.a olika tjejer! Och då blir man ju lite sur...
Jag: Va? Är han poppis eller?
Annie: Ja! Han frågade om jag ville skriva messen till dem som han skulle skicka tillbaka, men det gjorde jag inte för jag är ju lite blyg..
Jag: Hahaha sen när då? Vi är ju ungefär lika "blyga"
Annie: Hahaha!
Jag: Det är så roligt när människor säger att man är blyg!
Annie: Ja, då vet man verkligen att dem inte känner en! Hahaha!
Jag: Hahaha! Ja!

Peace!

Kommentarer
Postat av: Simone

SV: Hahaha, helikoptern verkar ju fräck, men jag hade nog fått ryck på den, precis som den som hoppar iväg.. ork! ;)



Kudden hittade jag inget säljställe på än, får leta upp detta ;D

2009-09-22 @ 23:25:33
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0