Sol!

Åhh vad härligt väder det var idag =) Trodde som jag trott de senaste dagarna att det skulle vara kallt ute så jag virade en stickad sjal runt halsen flera varv. Fast värmen slog mig mitt i ansiktet när jag kom ut så tänkte jag att det är ju höst vilket innebär stickade sjalar/ halsdukar så jag led hela vägen till skolan i min sjal, och nöjd var jag =)
Men efter skoldagens slut stack jag hem och bytte om till shorts och t-shirt =) 
Dagen idag har varit helt perfekt!
Ställde in träningen på det instängda gymmet och cyklade till Arlöv/ Burlöv i stället med vinden i håret! Benen värkte men cyklade tillbaka till city till butiken och fikade =)
Har så klart sett idol och andra avenyn nu i kväll.  

idol_494_363491b.jpg

 

Nu är det dags för ett kvällspromenix!

I morgon blir det plugg plugg plugg och lite shopping!

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0